20 may 2012

DIARI D'UNA PENJADA de RACHEL RENÉE RUSSELL

 Aquest diari pertany a: Nikki J. Maxwell


PRIVAT I CONFIDENCIAL


Si el trobeu, torneu-me'l
i obtindreu una recompensa!


Hi ha res PITJOR que anar a l’institut? Doncs sí, ser la nova penjada d’una escola privada superesnob! Com que tothom té un iPhone d’última generació, li he demanat a la mare que me'n compri un. Necessito un mòbil com urgentment! Però, noooo! En comptes d’un iPhone la meva mare m’ha regalat aquest ESTÚPID DIARI! A la meva mare se li'n va la pinça!

A l'insti no hi tinc amics i haig de seure sola a l’hora de dinar. Sóc absolutament invisible. No sóc guai, ni guapa, ni popular com la MacKenzie. Tothom l’adora. La veritat és que la Mackenzie m’odia profundament i em fa la vida impossible! Intenta humiliar-me constantment! Diu que sóc una PENJADA!






No hay comentarios: